Tlf: 76 12 23 30

Mannen fra Havet. Foto fra Lunde Images AS.

Krisesentertelefon er betjent hele døgnet året igjennom av medarbeidere som hjelper deg til å sortere tanker, gi støtte og veiledning i din situasjon.
Du kan velge å være anonym.

De fleste som tar kontakt med krisesenteret gjør det pr. telefon. I denne samtalen kan den videre kontakten med krisesenteret avtales om du ønsker det. Det kan eventuelt være videre telefon kontakt, du kan også avtale tid å møte oss for samtale. Dersom du har behov for det, kan du komme å bo hos oss en stund.
Vi kan være ute i andre oppdrag, det er derfor viktig at du ringer før du oppsøker krisesenteret.

Du kan også sende oss en e-post hvis du ønsker det, men e-posten er ikke døgnbemannet og det kan derfor ta noe tid før du får svar.

Synes du det er vanskelig å ta kontakt på egen hånd. Få noen du kjenner og stoler på til å hjelpe deg med å opprette kontakt med oss, det kan være en venn, familiemedlem eller eventuelt fastlegen.

 





Ditt navn (obligatorisk)

E-post (obligatorisk)

Emne

Melding